Collab: Lente Outfit!

Hi allemaal! Wow, wat is het lang geleden dat ik een blogpost heb geupload! Sorry daarvoor! Maar…. I’m back! En vandaag met een collab artikel! Lees je mee?

Vandaag heb ik een collab met Angela van inspiregirll.blogspot.com! ( klik hier om naar haar blog te gaan! Haar artikel is een lente make-up look! Mijn  artikel is dus een lente outfit! laten we beginnen!

DSC00724.JPGDSC00726DSC00725DSC00727DSC00732

Dit is de outfit die ik gemaakt heb!

Shirt: Pull&Bear
Bandeau top: Sting
Short: America Today
Schoenen: TopShop
Rugzak: Bershka

Dit is een echte outfit voor een warme lentedag! Als het te koud is voor een korte broek, kun je het beste een zwarte broek dragen met een spijkerjasje! Met de zwarte broek en het spijkerjasje creëer je een super stoere, casual look!

Ik hoop dat jullie het een leuke outfit vinden! Vergeet niet het artikel van Angela te bekijken!

X Yente

2 gedachtes over “Collab: Lente Outfit!

Geef een reactie

